בניית אתר תדמית, חוזרים אל הקלאסיקה

גלקוםהבלוג של גלקוםבניית אתר תדמית, חוזרים אל הקלאסיקה

בניית אתרי אינטרנט זו פעולה הנחשבת כיום בגדר חובה, כמויות המידע אדירות ונגישות בכל פינה ברחבי הרשת, לחץ בכדי להבין מדוע. אתר תדמית הוא כרטיס העסק המקצועי ביותר או הצומת הדיגיטלית אליה מקושרים השגרירים הקטנים שלכם: דף נחיתה של פרויקט, אתר מיניסייט תומך, לינקי, דף נחיתה בפרופיל הפייסבוק העסקי, סרטון ביו טיוב וקישורים מפורומים או פורטלים בהם לקחתם חלק ככותבי מאמר או תגובה, שבסופם מופיעה חתימתכם הדיגיטלית.

איך בונים אתר תדמית? עושים סדר

בשלב הקונספט מבצעים חשיבה אסטרטגית לגבי המסר שכלל האתר יעביר לקוראיו, על דרכי הגישה אל החומרים המקצועיים באתר, הזרימה הידידותית למשתמש אשר תגרום לגולשים להישאר באתר יותר מכמה שניות של רושם ראשוני. בהמשך, מנסים להביא את אותו הקונספט לידי ביטוי ממשי, בעזרת עיצוב וגרפיקה אשר תומכים באסוציאציות של עולם התוכן אותו אתם מנסים למכור או להעביר הלאה.

קניית דומיין לאתר תדמית

קניית דומיין זהו השם שלכם או תעודת הזהות שלכם ברשת, אמורה לקשר באופן ישיר או אסוציאטיבי לעולם התוכן שלכם, למוצרים או לשירות. חשוב לזכור שסיומת דומיין וגם אחסון אתר בשרת, צריכים להתאים למדינת היעד בה יקודם האתר שלכם. בהמשך לכך, יש להכין מחקר מילות חיפוש ואופטימיזציה לשם קידום יעיל בעזרת בניית אתרי אינטרנט מבוססי קידום מלכתחילה.

בניית אתרי אינטרנט תדמיתיים

אתרי תדמית מאופיינים בחומרים מקצועיים כגון מאמרים העוסקים לא רק בתחום המדובר אלא גם בתחומים משיקים, בידיעות לגבי הופעות בכנסים או אירועים, בחדשות שונות מהארץ ומהעולם הקשורות לתוכן האתר, בדוגמאות והמלצות מלקוחות מרוצים, בהזנה שוטפת של טיפים מקצועיים, בסרטונים והפניות לפעילות בפורומים מקצועיים. ישנם כמה סוגי אתר תדמית אפשריים: אתר אינטרנט שבו תכניו תלויים במתכנת או בבונה האתרים שלכם או אתר אינטרנט בו תכניו נגישים לשימושכם לאחר הדרכה מקצועית – עליהם ניתן לקבל מידע נוסף במערכות ניהול תוכן.

בניית תדמית של אנשי מקצוע

פתיחת כרטיסים מקצועיים באתרי נטוורקינג ובפורטלים מקצועיים. יש להזין בנקודות מתאימות ברחבי הרשת מאמרים אשר מקשרים בחזרה לאתר האינטרנט שלכם, ביחד עם הכנת מספר דפי נחיתה אחת לכמה חודשים בכדי לקדם מבצע או נושא חדש אשר מפורסמים באתר שלכם, רצוי לארגן הדרכות או ערבי מפגשים, ולבסוף יש להניע גולשים לפעול אתכם ובשבילכם בעזרת הטבות, דרך פעילות בפייסבוק וביוטיוב.

כתיבת תגובה

FacebookGoogle+FlickrYouTube