כל הכלים ליצירת נוכחות אפקטיבית באינטרנט

גלקוםהבלוג של גלקוםכל הכלים ליצירת נוכחות אפקטיבית באינטרנט

האינטרנט, כפי שכולם כבר יודעים, הוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר לקידום עסק, חברה, תדמית, יחסי ציבור, מכירות ומה לא. כל בעל עסק המבין את חשיבות הנוכחות שלו באינטרנט, בונה אתר אינטרנט, לאחר שביצע רכישת דומיין, ומנסה להכניס לשם את התכנים האטרקטיביים ביותר, שיניעו את הגולש לפעולה. יחד עם זאת, אתר אינטרנט שלא נבנה בצורה נכונה, לא קודם באופן מקצועי ולא הגיע לראש הרשימה במנועי החיפוש, לא יהיה אפקטיבי ולא ישיג את המטרות שלשמן הוקם. להלן כל הכלים ליצירת נוכחות ברשת, אפקטיבית ככל שניתן:

אתר אינטרנט – הכי טוב שיש

בניית אתר אינטרנט היא כמו בנייה של מבנה. חשוב לכם שהיסודות יהיו חזקים, החומרים יהיו איכותיים, ועיצוב הפנים ייעשה על ידי מעצב מן השורה הראשונה. בדיוק באותו אופן, מציעות חברות רבות המתמחות בבניית אתרים וקידומם, שירותי מומחים בתחומם, המסייעים לאפיין את האתר יחד אתכם, להבין מי קהל היעד שלו, וכיצד לבנות אותו כך שימשוך גולשים רבים ככל האפשר אליו.

בניית אתר אינטרנט מתחילה באמצעות רכישת דומיין. לאחר שנעשה הדבר, ניתן לשבת עם היועצים המומחים, ולאפיין יחד את כל הדרישות, ואת אופי או סוג האתר שברצונכם להקים. למשל, אם מדובר באתר מכירות, בו פועלת חנות וירטואלית, יהיה צורך להעלות גם תמונות של המוצרים, ודבר זה צריך שיהיה עשוי בצורה שלא תעמיס יותר מדי על מחשבות של הגולש, שהתמונות יעלו בקלות ובנוחות ויהיו אטרקטיביות מאד. עוד בחנות וירטואלית, בה מתבצעת מכירה, חשוב לתכנן את מערכת הסליקה כולה, ולאבטח אותה, באופן שהגולש יחוש בנוח להשאיר את פרטי כרטיס האשראי שלו באינטרנט.

קידום ברמה האישית

גם האתר היפה והמקצועי ביותר זקוק לדחיפה כלפי מעלה. לצורך כך, יסייעו לכם חברות המתמחות בתחום קידום אתרים, לקדם אותו באמצעות תכנים עם מסרים שיווקיים הכתובים בתחכום רב, ועם כל השיטות והדרכים שידחפו את אתר האינטרנט שלכם כלפי מעלה במנועי החיפוש. מומלץ לא לעשות זאת לבד, אלא לתת למומחים בתחום לעשות את העבודה עבורכם.

קידום ברמה החברתית

נוכחות ברשת, שהיא אפקטיבית, מתבצעת גם באמצעות קידום ברשתות החברתיות. הפייסבוק הוא היום כלי שיווקי לכל דבר, ולא רק רשת חברתית של "חבר'ה" המחליפים ביניהם חוויות. זוהי רשת מסועפת מאד, הקיימת כמעט בכל בית בארץ ובעולם, ויצירת דף פייסבוק של החברה, עם מאמרים מעניינים, מבצעים, תמונות מרהיבות ובעיקר הרבה חברים, יחשפו אתכם יותר, יצרו נוכחות אפקטיבית מאד ויביאו צרכנים פוטנציאליים אחרים. חשוב לרענן את התכנים, לשנות אותם, לגוון אותם, ואם אתם בפייסבוק, דאגו שיהיה מישהו שישיב לפונים, ויותיר את הדף פעיל ודינמי, עם תחושה שיש מישהו בצד השני, אחרת החברים, כפי שהצטרפו, כך גם יידעו לעשות את דרכם אל מחוץ לעמוד שלכם.

כתיבת תגובה

FacebookGoogle+FlickrYouTube