דף נחיתה בפייסבוק הוא השער לאתר שלכם

גלקוםהבלוג של גלקוםדף נחיתה בפייסבוק הוא השער לאתר שלכם

עבור מיליוני אתרי אינטרנט ברחבי העולם, הפייסבוק הוא פורטל הכניסה הבולט ביותר. האופן בו הרשת החברתית הפופולארית הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו משפיע לא רק על היחסים האישיים, אלא גם על הצורה בו הגולשים בוחרים את אתרי האינטרנט שלהם. דף פייסבוק איכותי, או קישורים לאתרים בתוך הפייסבוק, הם חלק מהתנאים להצלחתו של אתר אינטרנט, וזאת מסיבה אחת ברורה ובולטת: בניגוד לאתרים אחרים, הגולשים נמצאים בפייסבוק כל הזמן – וממנו הם ממשיכים לשאר אתרי התוכן.

במילים אחרות, בקרב כל חלקי האוכלוסייה הפייסבוק פתוח ללא הפסקה, וגם הרבה חברות חיצוניות המעוניינות בקידום עושות בו שימוש. לכן, הדרך הטובה ביותר לנצל את השהות של הגולשים בפייסבוק היא ליצור דף נחיתה איכותי עבור האתר שלנו. מלבד נושאים אחרים להם יש לדאוג בעת בניית אתר אינטרנט, כמו מציאת שרתי אחסון אתרים, קניית דומיין והפצתו באפיקים שיווקיים ופרסומיים, דף הנחיתה בפייסבוק הוא חלק קריטי להצלחה. אך כיצד עושים זאת בצורה נכונה, ואיך מטמיעים שם דומיין כלשהו בקרב גולשי הפייסבוק?

ההבדל בין הפייסבוק לשאר

הדבר החשוב ביותר אותו צריך לזכור לגבי דפי נחיתה הוא הפונקציה שהם ממלאים. כמו דפי הנחיתה בתוך האתרים עצמם, כך גם בפייסבוק תפקידם לספק מצד אחד אינפורמציה על אתר אחר, אך מצד שני גם לשווק את השירות שהוא מספק. שם דומיין בלבד בתוך דף הנחיתה, או קניית דומיין נגיש ופשוט, אינם מספיקים. יש להבטיח אחסון אתרים ברמה גבוהה על מנת למנוע קריסות, ולדאוג לגישה ברורה לאתר.

אם מדובר על אתר תוכן, מומלץ לפעול גם באפיק הקידום האורגני על מנת להבליט את האתר במנועי החיפוש. מבחינת פייסבוק, דף הנחיתה צריך להיראות בצורה ייחודית. כאן למעשה צריך להדגיש את ההבדל בין דף נחיתה בפייסבוק לבין דף נחיתה באתר: בעוד לראשון יש מראה העושה שימוש באלמנטים ובצבעים המוכרים של פייסבוק, לשני יש מראה אותו אנחנו קובעים לבדנו. בניית דף נחיתה בפייסבוק חייבת להתחשב באופן בו גולשים עושים שימוש ברשת החברתית, ולספק להם את הכלים שהם רגילים אליהם.

דף נחיתה איכותי חשוב כמו שרת אחסון אתרים אמין

בניגוד למה שנהוג לחשוב, כל סוג של אתר אינטרנט יכול לעשות שימוש מועיל בדף נחיתה בפייסבוק. כיום בניית אתרי אינטרנט מלווה בקבלת החלטות חשובות, כמו בחירת שרתי אחסון אתרים וחברת קידום, אשר יכולות להשפיע באופן מיידי וגם לטווח הארוך על הצלחת האתר. לסיכום, התהליך להקמת אתר אינטרנט אמנם מתחיל בפעולות טכניות כמו בדיקת דומיין פנוי, הקצאת משאבים טכנולוגיים ואישור האתר מול גורמים מקצועיים, אך הוא מסתיים באינטראקציה עם הגולשים. הפייסבוק הוא חלק חיוני מהנקודה הזאת, ולכן כדאי להשקיע בדף הנחיתה בתוך הרשת החברתית עצמה.

כתיבת תגובה

FacebookGoogle+FlickrYouTube