שיווק בפייסבוק בעידן הטיימליין

גלקוםהבלוג של גלקוםשיווק בפייסבוק בעידן הטיימליין

כיום לא מספיק לרכוש דומיין ישראלי או חבילות אחסון אתרים איכותיות על מנת ליהנות מאתר אינטרנט מוצלח. השילוב בין דף נחיתה מזמין, תוכן ברמה גבוהה המתאים לגולשים, קידום במנועי חיפוש ובולטות בפייסבוק הם היחידים המהווים מתכון להצלחה. אך אחת הבעיות העיקריות איתן נאלצים להתמודד בעלי אתרים היא השינויים אשר עוברים על אתרי האינטרנט הבולטים העוזרים לשיווק ופרסום, ובראשם הרשת החברתית פייסבוק.

הטיימליין אשר הושק לאחרונה אוגר בחובו כלים פרסומיים רבים אשר אינם קיימים בעבר, ואינו מהווה רק קפיצת דרך בעיצוב ובאסתטיקה של פייסבוק. למעשה, שיווק בפייסבוק הופך כיום לנגיש ומוצלח יותר בצורה משמעותית. לאחר שהחלטתם על עיצוב דף נחיתה והגדרתם את קהל היעד, כדאי שתכירו מקרוב את הנושא של שיווק בפייסבוק בעידן הטיימליין.

השינויים העיקריים

מלבד מודעת לייק לעמוד מסוים של החברה שלכם או מודעת פוסט אותה פרסמתם בפני החברים בקבוצה שלכם, ניתן כיום גם לפרסם פעולות של sponsored stories. פעולות אלו מכילות התראה על חבר שהשתמש בהצעה או קופון במסגרת העמוד שלכם או חברים שאהבו את אחד הדפים באתר שלכם באמצעות הכלי "פייסבוק קונקט". בנוסף, הויזואליות החדשה של פייסבוק מאפשרת את הצגת לוגו החברה ליד שם העמוד במידה ועושים לייק, תמונות של חברים נוספים אשר אוהדים את העמוד שלכם והצעה לדפים נוספים הדומים לתוכן המוצג בעמוד האהוד. כפי שניתן לראות, שינויים אלו מעוררים את המחויבות של המשתמשים ברשת החברתית לאתר האינטרנט שלכם ומעודדים גלישה נוספת.

מבחינת השימוש בהצעות ובקופונים, שיטת הפעולה הנוכחית של פייסבוק מאפשרת להקפיץ לכל גולש אשר עושה צ'ק אין לעסק שלכם במכשיר הטלפון הנייד הצעות אטרקטיביות בעלות תאריך תפוגה. למעשה, המודעות בסמארטפון הן ללא ספק הדור הבא של הפרסום והשיווק בפייסבוק ולכן מודעות offers אותן ציינו הן הצעד הראשון. חשוב להבין כי המטרה של פייסבוק היא לא רק לעודד את הגלישה לאתרי החברות העושות שימוש בכלים החדשים אלא גם להפוך את חווית השיתוף לנוחה יותר. דוגמא טובה לכך אפשר לראות בעיצוב החדש המלווה את הטיימליין אשר מאפשר לכוון מודעת פוסט גם למי שאינו אוהד את העמוד וכך לחשוף את החברים של החברים שלכם להצעות שיווקיות מסוימות.

לא לוותר על דף נחיתה ושירותים אחרים

בשורה התחתונה, הטיימליין אותו הציגה פייסבוק מאפשר שימוש בארגז כלים נרחב עבור חברות המעוניינות למקסם את הפעילות שלהן ברשת החברתית המצליחה בעולם. על מנת לעשות זאת כדאי להתחיל ברכישת חבילות אחסון או storage איכותיות על מנת שהאתר לא יקרוס, לבצע בדיקת דומיין פנוי וקל לזכירה ולהתחיל בפעולות פרסום איכותיות. הפייסבוק מוכיח את עצמו בכל יום כפלטפורמה השיווקית היעילה ביותר באינטרנט, והשינויים החדשים המלווים את הטיימליין מחזקים את מעמדו בתחום.

כתיבת תגובה

FacebookGoogle+FlickrYouTube