תפריט סגור

אתר אינטרנט לעסק ביתי

בעבר, על מנת לפתוח עסק ביתי הייתם צריכים ממש לקנות שטח נדל"ן, לשכור לעצמכם עובדים, לבדוק אזורים שבהם כדאי להקים עסקים וכיו"ב. היום התפיסה כולה השתנתה – והזירה הווירטואלית היא הזירה המרכזית- צריך אתר אינטרנט. היום במקום שיווק בעיתון כולם מדברים על שיווק בפייסבוק. במקום לדבר על אורך של פרסומת, מדברים על מקום בשרת.

לכן הצעד הראשון שלכם – צריך להיות קניית דומיין עבור אתר האינטרנט של העסק שלכם, וכמובן בחירת חברת אחסון אתרים שעליה תמקמו את האתר. אחסון אתרים כמוהו כחנות שהייתם שוכרים בקניון זה או אחר, כדי להציג בה את מרכולתכם. בדיוק כפי שהייתם דואגים שאותה חנות תמוקם באזור מתאים המשדר איכות, כך הדברים גם לגבי אחסון אתרים. נדרש לבדוק היטב את חברת האחסון וכמובן יש לבחור גם דומיין ראוי לעסק.

איך בוחרים דומיין לעסק

בתהליך של בחירת חברת אחסון שרתים לאתר העסקי שלכם, עליכם כמובן לשים לב לצרכים של האתר שלכם – האם זה הולך להיות אתר גדול בהיקפו או אתר קטן. האם אתם הולכים להעמיס על האתר שירים, סרטונים וקבצי פלאש – או שרוב האתר יהיה טקסטואלי? מומלץ לא להפריז בכמות הגודל שקונים על השרת, אבל תמיד לשמור מקום להתפתחויות נוספות, במידה ותזדקקו לשטח גדול יותר של אחסון בהמשך. בצורה כזו, אתם יוצרים איזון מתאים בין דרישות שיגיעו בעתיד – אך לא מוציאים סכומים גדולים מידי. כמובן שאפשר להשוות היום בין המחירים של החברות, ולראות אילו חברות בארץ נותנות לכם מקום על שרת ישראלי במחירים נוחים במיוחד ועם שירות ומענה ברמות הגבוהות.

לעצב את האתר נכון עם דף נחיתה

כמובן, שכמו שעסק אמור להיות מוצלח ואיכותי, כך גם האתר שמייצג אותו. אם תעצבו דף נחיתה מוצלח לעסק שלכם, שימשוך גולשים שמחפשים מילות מפתח – תוכלו להגדיל את הכניסות לאתר, וכך להרחיב גם את קהל הלקוחות שלכם. כמובן שראוי שהדף יהיה מעוצב באופן מושך, ויהיה תחת הדומיין הרגיל של האתר שלכם – על מנת שהגולשים יימשכו אל הדף, ויבינו לאיזה עסק הוא קשור. מעמד חשוב ביותר יש לתוכן שיופיע באותו דף נחיתה. ככל שהתוכן יהיה מעניין יותר ובעל מידע שימושי לגולשים, כך הסיכוי שדף הנחיתה ייעשה את העבודה המצופה ממנו ילך ויגדל.פיסקה רגילה

בעידן בו רכישות ומכירות מתבצעות באחוזים גבוהים ברשת האינטרנט, הרי שלאתר האינטרנט שלכם יש משקל חשוב בכל הקשור להצלחת העסק שלכם. השתמשו בכלים הטובים ביותר העומדים לרשותכם, רכשו דומיין מתאים, הפיקו דף נחיתה מקצועי וסביר להניח שהתמורה תגיע בהקדם.פתיחת/סגירת תפריט: Content Builder