תפריט סגור

התהליך השלם של בניית אתרי אינטרנט

החלטתם על ההצטרפות הרשמית של בית העסק שלכם למירוץ העכברים הוירטואלי, לקבלת לייקים בפייסבוק מאיזו ענת מחיפה או מיורם שכרגע נמצא בקניון בתל אביב, ולקבלת הודעות מדה מרקר קפה בנוגע לדיונים על ההצעה שהעליתם במאמר מקצועי אשר מפנה אל האתר שלכם. איך בכלל מיישמים את המחשבה הטובה הזו ומהיכן מתחילים?

קניית דומיין – נקודת ההתחלה

ראשית, עליכם להבין שכעצמאים בשטח הדיגיטלי, נדרשת עבודת מחקר רצינית שבה המחשבה המנחה היא: קהל יעד. יש לשוטט באתרי אינטרנט, בלוגים ופורומים, ולחקור עליהם מעיני צרכנים לכל דבר, בכדי להבין מה מייחד אתכם מבין המתחרים ומה תוכלו להציע. לאחר שיישמתם תוכנית עבודה מסודרת, ורצוי בעזרת יועץ עסקי בעל יישומים בשטח, יש לפנות לבניית הזהות שלכם ברשת: קניית דומיין שאף יכול להיות קניית דומיין בעברית. קניית דומיין נכון וקליט היא קריטית מכיוון ששם הדומיין ילווה אתכם במהלך קידום ובניית אתר אינטרנט, בדפי נחיתה של מבצעים שונים ובעיקרון הכלי הראשי שבעזרתו ימצאו אתכם במנועי החיפוש. יש לוודא כי בצעתם קניית דומיין השייך לעולם התוכן, לתחום או למוצר.

דומיין יש! אז איך ימצאו אותי?

כאמור, בדיקת דומיין פנוי בעת הרכישה, כוללת בחירת סיומת דומיין המתאימה למדינה בה יקודם האתר. הבחירה קריטית מבחינת מנועי החיפוש כאשר בוחרים אירוח אתרים ראוי ואיכותי, שרת הממוקם גם כן במדינה המיועדת לקידום והמאפשר אחסון אתר באופן שוטף וללא תקלות או נפילות. מבחינת מנועי החיפוש, ניתן לבצע קידום ממומן באופן עצמאי בלבד וניתן שיהיה חלק הנלווה לקידום אתרים אורגני שרצוי וכדאי כי ייעשה על ידי מקדמי אתרים מקצועיים ובעלי ניסיון מוכח. אותם מקדמי אתרים יציידו אתכם בהנחיות ומסמכים לגבי בניית אתר מבוסס קידום שזה מאוד חשוב לקריטריונים של גוגל.

בניית אתר חכמה

הגענו לשלב העשייה והיצירה, בניית אתר. יש להצטייד מראש במאמרים ותכנים הכוללים את מילות החיפוש שמצאתם בעזרת המקדם, ביחד עם מסמכים מסודרים לבניית אתר מבוסס קידום ונוח לסריקה של גוגל, בכדי שיבצע עבודתו ביעילות ויצור טראפיק. לאחר מכן יש לפנות לבניית אתר שלו מערכת ניהול תוכן המתאימה לחיי היום יום מבחינת לוח הזמנים ואופן עבודתנו, ולא רק למטרות העסק אשר נקבעו בתוכנית אותה הכנו כבר בשלב הראשון, שהרי בסופו של דבר ניתן לבנות כל סוג של אתר בין אם תדמיתי, מכירתי או חנות, בעזרת כל אחת מהסביבות והמערכות הקיימות. חובה על האתר לכלול עמוד מאמרים מקצועי אשר יעודכן מעת לעת, כמו כן רצוי שיהיו קישורים לדף עסקי בפייסבוק או לערוץ סרטונים ביחד עם תמיכה לאתר שנעשית עם דפי נחיתה המקודמים בנפרד ומקשרים בחזרה אל אתר האינטרנט שלנו.