טיפים לעיצוב עמוד נחיתה

גלקוםהבלוג של גלקוםטיפים לעיצוב עמוד נחיתה

דף נחיתה מהווה את לחיצת היד שלכם עם הלקוח הפוטנציאלי. הוא האלמנט הויזואלי והתוכני הראשון שהלקוח שלכם, הגולש שהגיע אל העמוד, רואה בדרך לביצוע פעולה כלשהי שקשורה בדרך כלל ליצירת קשר אתכם – נותני שירותים ובעלי עסק. הקמת דף נחיתה היא היום דבר פשוט וקל, אבל המסרים המדויקים והרושם הנכון הם אלו שיצרו את הפעולה הרצויה. אספנו עבורכם כמה טיפים לעיצוב עמוד נחיתה אפקטיבי.

הכל מתחיל בניסוח

בין אם מדובר בהקמת עמוד נחיתה לפרסום בגוגל או בדף נחיתה בגלישה סלולרית, מסר קליט וברור הוא הכלי הראשון להביא את הגולש ללחוץ, למלא פרטים ולהיכנס לעולם שלכם. המסר שלכם צריך להיות מהיר, ברור וקליט. הוא צריך לדבר בקצרה ולא למרוח, להיות קשוב לקהל היעד שלכם ולדבר בשפה שלו. כלומר – אם מדובר בניסוח של דף נחיתה המוביל לאתר אינטרנט או מיניסייט שעוסק במסיבות בת מצווה, דברו בשפה של בנות בת המצווה, אבל גם של ההורים שלהן.

עיצוב מושך ואפקטיבי

כמובן שגם עיצוב העמוד הוא חשוב כדי למשוך את הגולש לקרוא ולהקליק. עמוד נחיתה סלולרי צריך לבלוט על המסך הקטן בעוד שעמוד נחיתה אינטרנטי רגיל יכול לשלב תמונות גדולות ויותר מוטיבים. חשוב להתאים את העיצוב לפלטפורמה בה יופיע עמוד נחיתה ולקיים מערכת יחסים בין המסר ובין העיצוב. תמונות לא קשורות, גרפיקה אפורה ולא מעניינת, פונטים בלתי קריאים – כל אלו יגרמו לגולש להימלט.

ממש כמו בניית אתר גם במקרה של הקמת דף נחיתה חשוב להקדיש מחשבה לעיצוב, לנסות כמה עיצובים, לדגום אותם על אוכלוסיית קהל היעד לפני שמשחררים את הדף לאוויר ולהגיע לשילוב המושלם בין התוכן לאלמנטים הויזואלים על הדף. ברור, מושך, קריא.

הכירו את המתחרים

אחד התהליכים החשובים ביותר בכל תהליך הקמת אתר הוא בדיקת השוק. בין אם מדובר ביצירת עמוד נחיתה לפייסבוק או בדף נחיתה שיככב בגוגל, חשוב מאד לבדוק מה המתחרים שלכם באותו תחום עושים מבחינה שיווקית בהקשר האינטרנטי – מה המסרים שלהם בדפי הנחיתה או במודעות הפרסום והקידום, אילו מסרים שיווקים מככבים באתרי האינטרנט שלהם ומה משקף העיצוב.

אחרי שתעשו סקר שוק ותכירו את מה שקורה בתחום שלכם מבחינת בניית אתרים וקידומם, תוכלו לגבש קונספט שיעבוד גם בתוך האתר שלכם וגם בדפי הנחיתה שתצרו – המסר האחיד הזה משקף את המקצוענות שלכם.

השורה התחתונה – מניעים לפעולה

לא משנה מהו המסר השיווקי שלכם, החשיבות האמיתית של הקמת דף נחיתה עצמאית או באמצעות חברה להקמת אתרים, היא ההנעה לפעולה. ממש כמו שתקדישו מקום בתכנון הקמת אתרים ליצירת קשר או להפעלת אפליקציות על ידי הגולש, עם כניסתו לאתר, כך חשוב להקדיש זמן ומחשבה ביצירת מסר של הנעה לפעולה. מבצע אטרקטיבי או הטבה כלשהי, הזמנה ליצירת קשר מיידי, מסרים קצרים שמשאירים טעם לעוד – אלו הם הבסיס ליצירת עמוד נחיתה אפקטיבי.

Comments are closed.

FacebookGoogle+FlickrYouTube