עיצוב דף נחיתה

גלקוםהבלוג של גלקוםעיצוב דף נחיתה

איך לעצב בצורה חכמה דף נחיתה

כל מי שעוסק בתחום של בניית אתרי אינטרנט, יוכל לספר לכם עד כמה חשוב לעצב בצורה נכונה את דף הנחיתה שלכם. דף נחיתה הוא המקום שאליו הגולש מגיע, כאשר הוא מחפש מילת מפתח מסוימת בגוגל, ומגיע ללינק שמוביל לאתר שלכם. אלא שדף הנחיתה לא מוביל לדף הבית – אלא לעמוד מאד ספציפי, שתפקידו להניע את הגולש לבצע פעולה כלשהי – הקשורה כמובן לביטוי המפתח שאותו הוא חיפש. חשוב לציין, שעבור דפי נחיתה לא צריך לבצע קניית דומיין מחודשת – קניית דומיין מתבצעת עבור הדומיין הראשי, ותחתיו אתם בונים עמוד נחיתה. אבל איך אפשר לעצב את דף הנחיתה בצורה טובה, וכך לשכנע אנשים ליצור עמכם קשר?

תמיד שומרים על גישה חיובית לדף נחיתה

באופן טבעי, בתוך עמודי נחיתה, אתם תמצאו לא מעט תמונות – יתכן שזו תהיה תמונה של המוצר עצמו, או תמונה כללית מאד. לא מעט עסקים בוחרים להציב בדף הנחיתה שלהם תמונות של אנשים מחייכים, גם אם הדבר לא קשור באופן ישיר למוצר. זוהי בחירה חכמה מאד, בפרט אם העסק שלכם קשור לתחום רגיש מאד – נושאים רפואיים וסיעודיים הם נושאים שלא משתקפים טוב בתמונות כפי שהם, אולם תמונה חיובית של אנשים, ששייכים לקהל היעד שלכם בהחלט יכולה להיות תמונה מנצחת.

היום אפשר לבצע בניית אתרים באינטרנט, באופן שבו הטופס ליצירת קשר מעולם לא יחמוק מעיני הגולש. למה הכוונה? הגולש נכנס לתוך דף הנחיתה, ראה את הטופס ליצירת קשר, אבל המשיך לקרוא את הטקסט שמופיע בדף הנחיתה. אתם לא רוצים שהגולש לרגע אחד יאבד את קשר העין שלו עם הטופס ליצירת קשר – יש לזה גם אפקט פסיכולוגי חדש מאד.

לכן, אפשר לעצב היום דפי נחיתה שהטופס שלהם תמיד ייגלל למטה ביחד עם הדף. מומלץ למקם טופס זה בצד השמאלי העליון של הדף, שכן בעברית קוראים מימן לשמאל, וזה לא נוח עם הטופס נמצא מימין לטקסט הכתוב. כמובן שאם דף הנחיתה שלכם הוא בשפה האנגלית – עושים זאת בצד הימני של הדף.

ותמיד דואגים להקשר

כשאתם מעצבים את דף הנחיתה שלכם, שימו לב תמיד להקשר שממנו האנשים מגיעים לדף עצמו. מומלץ לעצב יותר מדף אחד, שכן רוב העסקים מציעים יותר משירות אחד בלבד שמוגבל למקום אחד. אפילו אם אתם מציעים שירות אחד ויחיד – כדאי לעצב כמה דפי נחיתה למספר מילות מפתח. אם אתם מקדמים את האתר שלכם דרך שיווק בפייסבוק, דאגו לעצב דפי נחיתה שיתאימו לקהלי היעד השונים . עיצוב של דפים עבור בני גיל הזהב, צריך להיראות ולהיות מנוסח בצורה שונה לחלוטין מדפי הנחיתה שמיועדים לבני נוער, וזוהי רק דוגמה אחת בלבד.

כתיבת תגובה

FacebookGoogle+FlickrYouTube