דף נחיתה למיעוטי תקציב

גלקוםהבלוג של גלקוםדף נחיתה למיעוטי תקציב

לא כל עסק, יכול, ואפילו לא צריך להקים פורטל ענק או אתר אינטרנט רחב היקף. עסקים קטנים רבים, או בתחילת דרכם, שתקציבם קטן וגם השירותים שהם נותנים מתמקדים בתחום אחד בלבד, יכולים ליהנות מחשיפה באינטרנט, אולם בצורה מבוקרת וללא הוצאות גבוהות. האפשרויות הן רבות, ביניהן דף נחיתה, מיניסייט, בלוג, שיווק בפייסבוק ועוד.

לא מתחילים בגורד שחקים

היופי שבפרסום באינטרנט, הוא היכולת לפרסם בסגנונות וצורות שונות, בגדלים ונפחים שונים, ואם הדבר נעשה בצורה מקצועית ונכונה, גם פרסום, לכאורה "קטן", יכול ליצור נוכחות גדולה. עסקים קטנים רבים, או כאלו שרק התחילו את דרכם כעסק, לא תמיד יכולים כלכלית, ולמעשה גם לא צריכים, להתחיל בבניית פורטל ענק או אתר מקיף וגדול, הן בשל יכולת כלכלית מוגבלת, ובעיקר בשל העובדה כי לא יוכלו למלא את האתר הגדול בכל כך הרבה תכנים ונושאים.

לעסקים כאלו מומלץ להתחיל דווקא באתר קטן הנקרא מיניסייט. מיניסייט, בעברית מיני אתר, הוא אתר קטן, עם לא יותר מחמישה עמודים. באתר זה מספק העסק מידע רלוונטי ושיווקי על המוצר או על העסק כולו, הוא תמציתי וענייני, וניתן להגיע אליו דרך לחיצה על פרסום שלו בגוגל, או בעמודים אחרים ברשת. מיניסייט הוא אתר המתאים לבעלי מקצוע עמו רופאים מומחים, טכנאי מחשבים, צלמים וכיוצ"ב. לעתים מופיע המיניסייט בתוך פורטל או אינדקס עסקים, באופן עצמאי ונפרד, ותשמורת תשלום, לרוב סמלי. באופן זה אין צורך לקנות דומיין ולמלא דפים שלמים באתר בתכנים רבים, תמונות, קישורים ואף לתחזק אותו.

נוחתים ברשת

דרך נוספת למיעוטי תקציב היא דף נחיתה. דף זה הוא עמוד עצמאי לחלוטין, המזכיר במתכונתו פלאייר המונח בתיבות דואר. כשמו, לחיצה אקראית על מודעת פרסום של העסק, מנחיתה את הגולש היישר בדף הנחיתה. הדף לא מכיל תוכן רב, ומטרתו או ללוות קמפיין פרסום ברשת, או לציין מבצע כלשהוא עם פרטי התקשרות, כאשר לרוב יהיה בו מקום למילוי פרטי הגולש, שיצפה כי העסק יצור עימו קשר וימסור לו פרטים נוספים בדבר המבצע, או המוצר הספציפי. התוכן הוא ענייני ומתומצת, ופונה ישירות אל הלקוח הפוטנציאלי. יש לציין, כי ניתן ליצור דף נחיתה גם בתוך אתר אינטרנט, במידה ויש לכם מבצע, או מוצר שברצונכם לשווק ולקדם.

רשת מסועפת

שיווק בפייסבוק הוא אולי הדרך הזולה ביותר, ובין האפקטיביות ביותר שקיימות. הפייסבוק, רשת חברתית במקור הפכה עלם השנים לבמה שיווקית ממעלה ראשונה. הדרך בה פועל הפייסבוק, והעברת המידע מחבר אחד לאחר, יותרת רשת מסועפת, ומאפשרת להגדיל את קהל הלקוחות שלכם בצורה משמעותית ביותר. פתיחת דף עסק בפייסבוק לא עולה דבר, אלא אם השתמשתם בחברת קידום ובניית אתרים, שיכולה לעצב לכם אותו ואף לנהל את התוכן בו. גם אז, העלויות מתאימות לבעלי תקציב דל. הרעיון הוא ליצור דף מדליק, מושך, ולפרסם אותו בין כמה שיותר חברים, שיביאו את החברים שלהם. ניתן להוסיף תמונות, מידע על מבצע כזה או אחר, שיווק מסיבי, תשובות לפונים, ותכנים שיש בהם מידע אמיתי ואפקטיבי לגולש. כיום נמצא כי חברות ועסקים רבים, שיש לה אתרים ופורטלים עצומים באינטרנט, עדיין בוחרים לפתוח גם עמוד פייסבוק של העסק, במטרה להגביר מודעות בהן, וחשיפה גדול יותר.

כתיבת תגובה

FacebookGoogle+FlickrYouTube