חנות מוצרים וקניות בסלולר

גלקוםהבלוג של גלקוםחנות מוצרים וקניות בסלולר

כמעט כל מחקר או סקר שנעשה בשנה האחרונה מגלה כי חלק הולך וגדל מזמן הגלישה שלנו מתבצע דרך מסכים שאינם מסכי המחשב הביתי או אפילו הנייד. למרבה הצער, חלק גדול מהחנויות הוירטואליות ואתרי המסחר האלקטרוני עדיין אינם מותאמים במלואם לגלישה סלולארית ולכן עלולים לגרום לבעליהם הפסדים של רכישות פוטנציאליות.

לצורך העניין, יש להדגיש כי כאשר גולש נכנס לחנות מסוימת ומעוניין לקנות מוצר, ההחלטה הסופית שלו האם לרכוש אותו באותו הרגע, לעבור לחנות אחרת או לוותר על הרכישה כליל תלויה בין היתר במצב הרוח שלו ובסיטואציה בה הוא נמצא (לדוגמה, אם מדובר ביום חופש, הנכונות לבצע קנייה גדלה). לכן, כאשר אותו אדם גולש באתר שאיננו מותאם לסלולארי, סביר להניח שהוא יעדיף לחפש אתר אחר המציע לו את אותו המוצר או מוצר דומה גם אם המחיר יהיה מעט יקר יותר.

כיצד לעצב אתר סלולרי מוצלח?

מבחינה עיצובית, רצוי כי אתר המותאם לסלולארי יתבסס על מערך של תמונות המוצרים והבלטה של המוצרים האטרקטיביים ביותר כבר בדף הבית. רצוי להימנע מרשימות ארוכות של קטגוריות או תכונות המוצרים, אלא אם כן מדובר בפרטים שניתן לפתוח או לסגור באמצעות סליידר. עם זאת, עדיין יש לבצע אופטימיזציה טכנית לקוד האתר על מנת שיעלה במהירות גם ברשתות הסלולאריות האיטיות יחסית וזאת מכיוון שגם זמן הטעינה יכול להכריע את הכף בין רכישה מוצלחת לבין הפסד של לקוח פוטנציאלי.

כיצד ניתן להפחית את החסמים והחששות מפני קניה סלולריות?

אין זה סוד כי חלק מהציבור הרחב עדיין חושש לבצע קניות ברשת, בעיקר בשל סוגיות אבטחה שונות ולעיתים אף פרסומים שליליים שנופחו יתר על המידה על ידי התקשורת. לכן, מלבד אתר נוח לגלישה המעוצב בהתאם למגבלות המסך הקטן של הטלפונים החכמים, חשוב גם לאפשר ללקוח לבצע את הקנייה עצמה בצורה נוחה ככל הניתן, בין אם באמצעות מתן חלופה טלפונית לתשלום ובין אם באמצעות שימוש בפיתרון סליקה מוכר כגון PayPal אותו הגולש הממוצע כבר מכיר.

Comments are closed.

FacebookGoogle+FlickrYouTube