טיפים לבניית דף נחיתה סלולרי

גלקוםהבלוג של גלקוםטיפים לבניית דף נחיתה סלולרי

דף נחיתה הוא ככל הנראה העמוד החשוב ביותר באתר שלך, ובעידן בו הגולש הממוצע מקדיש בין 1-3 שניות לאתר לפני שהוא מחליט אם להישאר או להמשיך הלאה, דף זה הופך לקודש הקודשים, העמוד שיכריע את הכף לגבי כמות הלידים, רמת הפופולאריות, וגובה המחזור החודשי של העסק המקוון שלך.

אם דף נחיתה איכותי הוא חובה בכל אתר, הרי שבאתר סלולרי מדובר בחוק בל יעבור, שכן מהירות הקפיצה של גולשים מעמוד לעמוד באתרים למכשירים חכמים גבוהה במיוחד, ורמת הסבלנות בהרגלי הגלישה נמוכה בצורה יוצאת דופן.

דף נחיתה סלולרי איכותי הינו כרטיס הכניסה של העסק שלך לעולם של שגשוג ווירטואלי, להתאמה למרחב העסקי החדש – המסך הקטן.

לקרוא וליישם: טיפים לדף נחיתה לאתר סלולרי מושלם

  • מהירות – הדבר החשוב ביותר בכל אתר, סלולרי או לא, ומהירות הטעינה של עמוד הנחיתה שלכם היא קריטית להצלחתו. לכן – צמצמו את האלמנטים למינימום ההכרחי ליצירת קריאה יעילה לפעולה.
  • שדות מינימאליים – טפסים הם חלק בכל שירות, אך כשאתם מתכננים בניית אתר סלולרי, ובטח שבתכנון דף נחיתה סלולרי, וודאו שהטופס שלכם מינימאלי לחלוטין. כל שדה נוסף פוגע נואשות באחוזי ההמרה. טופס קצר ומעוצב יוצר אחוזי המרה מעולם.
  • סדר – המסך קטן. הסדר חייב להיות מושלם ואינטואיטיבי. אל תיתן לגולש לחפש ולחטט, כי הוא יתייאש וימשיך הלאה.
  • תשובות ברורות – כמו בכל דף נחיתה, אתה חייב לדעת מראש מה השאלות העיקריות שיעלו ללקוח הפוטנציאלי, ולענות עליהן מראש, בצורה ברורה ומדויקת, במינימום מילים, ומקסימום דיוק.
  • כותרת קצרה – הכול קצר, אבל הכותרת קצרה עוד יותר. הכותרת לעמוד נחיתה תופסת חלק גדול יחסית, הן בגראפיקה והן ברמת ההשפעה על הגולש. כותרת סלולארית יעילה היא עד 4 מילים ודורשת קופירייטינג חריף.
  • נגישות גראפית מיידית – וודא כי הגולש לא יצטרך לעשות זום בכדי לראות את כל התוכן שהוא צריך בכדי לבצע את הפעולה שאתה רוצה שיעשה.
  • נגישות סלולארית – הגולש משתמש בסלולארי, והרבה פעמים הוא ירצה להתקשר לקבל שירות, להשלים פעולה או לקבל מענה על שאלות. וודא כי בלחיצה אחת הוא יגיע אליך – עם כפתור חיוג ברור ופעיל.
  • כפתורים גדולים – השטח מוגבל, אך אם יש כפתור בעמוד הנחיתה, הוא חייב להתאים ללחיצה רחבה ללא זום.
  • השתמש בגאו-לוקאליזציה (Geolocation) – בשני מקרים:
    • הצגת הפרסום לעמוד הנחיתה – בעיקר בעסקים המשרתים מרחב פיסי ברור, כמו מסעדות.
    • יצירת מסלול הגעה באפליקציות – כדי שהגולש יוכל להגיע אליך בקלות דרך וויז (waze) \מפות

יישום המלצות אלו בבניית עמוד הנחיתה הסלולרי שלך יאפשר לך למנף את עולם הגלישה הסלולארי בצורה אופטימאלית, ולייצר עמוד עם יחסי המרה מעולים, לטובת העסק שלך!

כתיבת תגובה

FacebookGoogle+FlickrYouTube