נוכחות ברשת

הצעדים הנכונים לבניית נוכחות יעילה באינטרנט:

פיתוח האסטרטגיה הדיגיטלית – כשם שישנו תהליך שיווקי פיננסי בכל הקמת עסק, כך יש להתחשב גם בזירה הדיגיטלית ולאפיין אותה באופן יעיל, בכדי להגיע לתוצאות וטראפיק מניב.

SEO – התייעצות עם חברה המתמחה בקידום אתרים: מילות החיפוש של קהל היעד, הכנת אופטימיזציות ופקודות עליהן ייבנה האתר כמבוסס קידום, כולל התוכן המומלץ לכתיבת מאמרים.

קניית דומיין מרשם מוסמך – בחירת שם לנקודת המפגש של כלל הפעילויות ברשת, תוך התחשבות בתחום אליו שייך המוצר או השירות, ביצירת קשר לעולם התוכן, בבידול ובאותן מילות החיפוש של קהל היעד. בנוסף, רצוי לבחור בסיומת דומיין המותאמת למדינת היעד.

אחסון אתרים – כדאי לבחור בחברה מקצועית אשר תוכל להמליץ על מיקום השרת, לשם קידום יעיל ופרודוקטיבי יותר מבחינת מנועי החיפוש.

בניית אתרים – הכנה ואפיון של האתר כמבוסס קידום, בעזרת בונה אתרים עליו קבלתם המלצות, ולאחר שווידאתם כי יצר בעבר אתר מוצלח
ובעל טראפיק, הכולל את אותן הדרישות כשלכם.

דפי נחיתה – נחוצים לקידום פרויקטים חשובים בעלי נוכחות נפרדת במנועי החיפוש.

פעילות במדיה החברתית – ערוץ פייסבוק מעוצב הכולל דף נחיתה, ערוץ יוטיוב מעוצב עם מספר סרטונים אותם ניתן לצרף גם לאתר, פתיחת בלוגים ושיתוף מאמרים.

בנוסף – עידוד טראפיק בעזרת קמפיינים שונים כגון: גיוסים בפייסבוק על ידי מבצעים מפולחים, שליחת ניוזלטרים דרך פורטלים עסקיים, השתתפות בפורומים מקצועיים ופרסום במדיה הדיגיטלית המקובלת.

כתיבת תגובה

FacebookGoogle+FlickrYouTube