QR Code מחבר בין האופליין לאונליין

גלקוםהבלוג של גלקוםQR Code מחבר בין האופליין לאונליין

תחום האינטרנט מציג חידושים והמצאות מעניינות בקצב מסחרר, בו קשה-לחלקנו לעמוד. אחת ההמצאות של השנים האחרונות, המצאה-בה-משתמשים כיום יותר ויותר אנשים ובתי עסק, היא סוג חדש של ברקוד, הנקרא – QR Code. גם אם אתם לא מכירים את השם, אתם לבטח מכירים את סוג הברקוד החדש, שכן ניתן למצוא אותו כיום בכל מקום. מדובר בבר קוד המופיע בצורת ריבוע (ולא מלבן, כמו הברקוד הישן אותו כולנו מכירים מהמוצרים במכולת), כאשר בתוך הריבוע צורות כלשהן בצבע שחור (בניגוד לבר קוד הישן הכולל פסים באורכים שונים).

QR Code- מה-הוא מחדש לנו?

אז מה-ההבדל בין הבר קוד הישן והמוכר, זה-הכולל פסים מאונכים באורכים שונים אותו ניתן למצוא על כל מוצר, לבין ה-QR Code? ובכן, ה-QR Code בנוי במיוחד עבור עידן האינטרנט והסלולאר. זאת מכיוון שבר קוד זה-בנוי במטרה-שכל סמארטפון ממוצע יכול לסרוק אותו, וכך להפנות את המשתמש ישירות לדף נחיתה-באתר החברה-המפרסמת, דף המיועד ספציפית עבור סורקי הבר קוד. כך, בעלי המוצר או השירות יכולים להכין דף נחיתה-במיוחד עבור משתמשי ה-QR Code אשר יכיל מבצע אטרקטיבי כזה-או אחר. הבר קוד הישן כלל לא היה-מיועד לצרכנים והמשתמשים השונים – את הבר קוד הישן סרקה-עבורנו הקופאית, והוא שימש בעיקר את החנות עצמה-(על מנת לקטלג מוצרים ולהכין חשבון בצורה-מהירה-ויעילה). הדור החדש של הבר קודים מיועד למעשה-לנו – הצרכנים והמשתמשים השונים, ומהווה-למעשה-ערוץ ישיר ויעיל בצורה-חסרת תקדים לקבלת מידע נוסף אודות מוצר, שירות או כל אובייקט אחר.

את ה-QR Code ניתן למצוא כיום לא רק על גבי מוצרים רבים, אלא גם בשלטי חוצות, עלוני פרסום, מצגות, כנסים וכד'.

מעבר מהיר לאונליין ושיווק סלולארי

ניתן להציג את היעילות הרבה-שבשימוש בבר קוד מהסוג החדש כחיבור ישיר ויעיל בין האופליין לאונליין. גם אם אנחנו הולכים עכשיו ברחוב, ונתקלים למשל בשלט פרסומי המעניין אותנו, אנחנו יכולים פשוט לסרוק את ה-QR Code, ולעבור מידית אונליין בסמארטפון שלנו לאתר ולעמוד המסוים המעניק לנו את המידע הנוסף המעניין אותנו. מדובר בכלי מרכזי ואפקטיבי בו נעשה-שימוש נרחב כיום במסגרת שיווק סלולארי – תחום ההולך וצומח בקצב מסחרר ככל ששוק הסלולאריים החכמים הולך וגדל. יותר ויותר בתי עסקים ומוסדות שונים מבינים כי באמצעות הסלולאריים ניתן כיום להגיע לפלח שוק עצום ההולך וגדל בקצב מסחרר, ולכן השימוש ב QR Code הופך משתלם וכדאי יותר ויותר. מנקודת מבטם של בעלי העסקים המשתמשים בטכנולוגיה-חדשה-זו מומלץ להקפיד על יצירת ועיצוב דף נחיתה-איכותי וממוקד, אשר יעניק לגולשים בדיוק את המידע שיעניין אותם בנוגע לאותו מוצר/שירות/אירוע וכד', ויגרום להם להישאר באתר לאורך זמן.

כתיבת תגובה

FacebookGoogle+FlickrYouTube