בניית אתר תדמית או אתר מכירתי

גלקוםהבלוג של גלקוםבניית אתר תדמית או אתר מכירתי

הצעד הראשון הוא להבין מה מטרת הפנייה לקהל היעד, מה החלטנו שחסר להם – שירות מכירתי גרידא במעורבות נמוכה, כגון קמעונאות לסוגיה, או שמא קנייה במעורבות גבוהה שבה עולה הצורך במחקר שוק וייעוץ.

ההבדל בין שתי האופציות מבחינת בניית אתר אינטרנט, הוא היכולת להציע רכישה ישירה ביצירת חנות מקוונת בה מוצגים באופן ברור המוצרים, המחירים, טבלת השוואות, המבצעים באשר הם וכמובן האפשרות לרכישה און ליין, לבין אתר הכולל אינפורמציה מרובה, קטגוריות עם הסברים ותמונות להמחשה, מאמרים ואף פורום מומחים וכדומה. אגב, בעת קניית דומיין יש לבצע את הקישור הראשון לאסטרטגיה מבחינת הרכבת השם; מילה ספציפית, מילה מהתחום בו עוסקים, צמד מילים וביניהן מקף ועוד.

אתר אינטרנט תדמיתי

אתר תדמית משמש כמעין כרטיס ביקור מאוד מורחב, מתוך הכוונה לשאוב את הצרכן אל עולם התוכן ולהגדיל את חשיפת הגולשים ואת פעילותם,לא רק ברכישה, אלא עם מערכת לניהול תוכן האחראית לדינאמיות של התוכן באתר וליצירת שיתוף הגולשים, המובילים לבניית שיחה ברחבי הרשת לגבי אותו האתר. התוצאה היא מיקום טוב יותר בעמודי מנועי החיפוש, אשר בסופו של דבר מגדילה את הרווחיות על ידי הקישור התמידי שיצרנו בעת קניית דומיין. העיקרון הוא פשוט: לתרגם את השירותים של העסק לידי פורמט אינטרנטי אטרקטיבי.

אתר אינטרנט מכירתי

אתר מכירתי הוא יישומי יותר מאתר תדמית, ובעיקרה תעוצב כמעין חנות בקניון או סופר, כאשר המוצרים יוצגו באופן ברור ביחד עם מחיריהם כבר בעמוד הראשי. אתרים אלו ידועים בשמם: חנות מקוונת- מסחר אלקטרוני, המורכבת ממספר אלמנטים קבועים כגון הצגת מוצרים למכירה, מתן אפשרות להזמנת מוצרים, אפשרויות חיפוש וניווט באתר בין קטלוג המוצרים באתר והכנסת מידע אשר מסייע לביצוע הרכישה. כמובן שגם באתר מהסוג הזה נדרשים תכנים ומאמרים לשם הפעלת הקישוריות של קניית דומיין, פשוט שבמקרה הזה מדובר בתכנים יותר מקצועיים, עשה זאת
בעצמך וטיפים.

להלן פעולות מומלצות בשני המקרים:

  • חשיבה על עיצוב וקניית דומיין תומכי הקונספט והאסטרטגיה העסקית.
  • סידור הדף הראשי כמעין חלון ראווה המוביל פנימה: מיקום העמודות והקטגוריות, הכנת הדפים הפנימיים ומערכת מאובטחת לרכישה.
  • תמחור המוצרים והמבצעים שיש להחליט האם ימוקמו בדף נפרד או בדף הבית.
  • הזנה שוטפת של מאמרים, שינויים במוצרים ובמחירים ואף בסגנון העיצוב.
  • הקמת נוכחות באינטרנט המתחילה בקניית דומיין ממוקד מטרה וממשיכה בדף נחיתה, דף עסקי בפייסבוק, ערוץ יוטיוב, והשתתפות בקהילות ובפורטלים המתאימים.
  • הנעת הקידום באופן קבוע בעזרת מנועי החיפוש והשתתפות במדיה החברתית.
  • קשר שוטף עם מועדון הלקוחת בייזום הצעות ועדכונים על חידושים.

כתיבת תגובה

FacebookGoogle+FlickrYouTube