טיפים לשיווק דיגיטלי

גלקוםהבלוג של גלקוםטיפים לשיווק דיגיטלי

השיווק הדיגיטלי דורש יותר מאשר קניית דומיין איכותי, בניית אתרי אינטרנט מושקעים, בניית אתרים סלולריים , תוכן מקורי על גבי שרתי אחסון אתרים אמינים או קידום במנועי חיפוש. על מנת לבצע שיווק דיגיטלי איכותי על בעלי אתרי אינטרנט להכיר מגוון של כלים ואפליקציות אשר עומדים לרשותם ומתחדשים עם כל שעה שעוברת. בפועל, השוק התחרותי בו קיימים כיום אתרי אינטרנט הופך את המרדף אחר הגולש למאתגר במיוחד.

אם בעבר המטרה הייתה להביא את הגולש אל דומיין מסוים, הרי שכיום בעלי דומיין לא מסתפקים רק בגולש לבדו אלא גם בחברים שלו ובחברים של החברים שלו. בצורה כזו ניתן להגדיל משמעותית את בסיס הלקוחות ולהעצים את פוטנציאל הרווח של החברה. שמירה על מספר עקרונות פשוטים ואימוץ טיפים אשר הוכיחו את עצמם יכולים להפוך גם את האתר שלכם לבולט, ולהוכיח כי אחסון אתרים איכותי הוא רק הצעד הראשון בדרך להצלחה.

הקשר בין רכישת דומיין לשרתי האחסון

למעשה, אחסון אתר הוא לא רק הגב של האתר שלכם והפקטור אשר יקבע האם הגולש יגיע אל דומיין שעומד בעומסים אלא גם הגיבוי שאתם מספקים לעצמכם. במילים אחרות, שיווק דיגיטאלי מוצלח ככל שיהיה לא תמיד מבטיח חווית גלישה נעימה. רק אחסון אתרים המתקיים על ידי חברה מובילה ובשרתים מוצלחים הם מתכון לשביעות רצון גבוהה. הסטנדרטים של הגולש הממוצע עולים בכל רגע נתון ואסור לאתר שלכם להישאר מאחור.

לא משנה באיזה אפיק של שיווק דיגיטלי החלטתם להשקיע, אל תוותרו על התחזוקה השוטפת של אתר האינטרנט עצמו. קחו בחשבון שלעיתים תצטרכו לעמוד מול משברים ולכן תכנית העבודה שלכם חייבת לכלול אחסון אתרים ודפי נחיתה אשר יספקו את המידע החשוב בצורה בולטת. הצרכנים החדשים דורשים שירות ברמה גבוהה והם מעוניינים לקבל תשובות במהירות. הזמינות של האתר שלכם היא פונקציה של אחסון אתרים על גבי השרתים מאחורי הקלעים והיא זו שתקבע עד כמה תצליחו לעמוד באתגר.

מילות המפתח של דומיין מוצלח: נייד, ויראלי ויזואלי

היבט נוסף של שיווק מודרני הוא ההתכתבות של אתרי האינטרנט עם המכשירים הניידים. הימים בהם הצרכן ישב מול המחשב הסתיימו, משום שכיום האינטרנט הולך איתו לכל מקום באמצעות הסמארטפון. החברה שלכם צריכה להתאים את עצמה לשינויים הללו, ועליכם לקחת את הנושא של שיווק דיגיטלי צעד אחד קדימה ולהפוך אותו לנוח יותר לשימוש. זה מתחיל בהתאמת האתר למסך הנייד, ממשיך בהצעות שיווקיות מבוססות מיקום ומסתיים בחווית תוכן המשלבת תמונות ווידיאו.

אתרים ואפליקציות כמו יו טיוב ואינסטגרם התוו את הדרך וכיום שיווק דיגיטלי אשר אינו עושה שימוש בתוכן ויזואלי גורם לצרכן לאבד סבלנות. הקפידו על שם דומיין אטרקטיבי, נצלו את הפלטפורמות הקיימות ועזרו לגולש לשתף את התוכן גם עם גולשים אחרים.

כתיבת תגובה

FacebookGoogle+FlickrYouTube