מהו אתר אינטרנט?

גלקוםהבלוג של גלקוםמהו אתר אינטרנט?

הברור והפשוט מאליו, אתר אינטרנט הוא תמונת הראי אל מול עולם של צרכנות ומדיה, תקשורת המונים של צרכנים לצרכנים אחרים, וחיפוש מתמיד אחר שרותים ומוצרים. לאחר קניית דומיין מתאים ובחירת אחסון אתרים ייעודי לצורך העניין, כל שנותר הוא שיהיה לנו אתר אינטרנט. ישנו מבחר רב של אתרי אינטרנט החל מדף נחיתה בודד דרך אתר תדמית המפיץ את הבשורה וכלה באתר מכירות אונליין.

אתר אינטרנט – עשר סיבות לבנייתו

  1. אפשרויות הקידום מבחינת מנועי חיפוש כמו גוגל, תומכות קודם כל בתהליך של בניית אתרי אינטרנט מבוססי קידום – הוראות טכנולוגיות שמעביר המקדם לבונה האתר – ובאותם אתרים ישנם מאמרים מקצועיים ושאר חומרים אשר נכתבו בעזרת ייעוץ והכוונה של מקדם אתרים.
  2. אתר אינטרנט הוא מעין מרכז עצבים דיגיטלי של מידע מקצועי וקישורים, אשר מתקיימים זה בעזרת קיומו של זה, נתמכים יחדיו לכדי מעגל שבתחילתו ובסופו נמצא אתר האינטרנט.
  3. דף עסקי בפייסבוק הוא כלי חשוב וממריץ לשם קידום יעיל ותגבור החשיפה, אך יש לשים לב לעובדה שזהו רק כלי כמו יצירת סרטונים, בניית דף נחיתה או השתתפות בפורומים וכתיבה לפורטלים – כולם מקשרים בחזרה לאתר האינטרנט ומעניקים משקל כבד יותר לערכים ולמילות החיפוש בתהליך הקידום.
  4. בניית אתרי אינטרנט מאפשרת איסוף והצגה מושלמת של חומרים שונים כגון מאמרים, תיק עבודות וסרטונים במקום אחד, תחת שם דומיין המייצג את עולם התוכן או את המוצרים.
  5. אתר מקצועי וקל לניווט, ידידותי למשתמש ומעוצב בהתאם לקונספט מסודר ולפי ערכי עולם התוכן, זהו אתר אינטרנט אשר יצור טראפיק, שכאמור מביא להכנסה אשר מתורגמת לתזרים.
  6. איסוף מידע, קבלת חוות דעת ויצירת מאגר מסודר של קהל לקוחות או מועדון לקוחות, מתאפשרים בעזרת פניה הכוללת מילוי טופס באתר עצמו או בעזרת בניית דף נחיתה, המקשר בחזרה אל הקטגוריה המבוקשת בתוך אתר האינטרנט עצמו.
  7. בהמשך לקודם – פילוח של קהל הלקוחות ופניות קבוצתיות מתוך מאגר הנתונים ושליחת ניוזלטרים לגבי עדכונים, חדשות ומבצעים או בקשה להירשם לשרות מסוים, מתאפשרים באתר.
  8. אתר אינטרנט הוא יישות דינאמית ולא חלל של בית עסק כלשהו, משמע, שינויים במבנה, החלפות תכנים או גרפיקה ואף החלפת מהות העסק ושרותיו (קניית דומיין חדש) – תמיד אפשריים.
  9. חשוב לזכור: אתר אינטרנט הוא נכס אישי לכל דבר, בית עסק אותו יש לתפעל מדי יום, לרענן תכנים, מוצרים ושרותים אחת לתקופה, להזמין אליו את הגולשים ולוודא שהינו חשוף ומקודם בערוצים הנכונים ללא קשר לקידומו במנוע החיפוש.
  10. אתר האינטרנט שלכם הוא סיבה לגאווה, וודאו שאתם מדברים על האתר ועל התועלות שבתכניו בכל הזדמנות ובפני הקהל הנכון, שתפו וספרו עליו באתרי אינטרנט שונים עד כמה שמתאפשר – אנשים קולטים בסביבה של מחויבות ותשוקה. צרו נוכחות באינטרנט בכך שירגישו אתכם באופן ממשי, ותפעלו רק מתוך הבנת הצרכים של קהל היעד.

Comments are closed.

FacebookGoogle+FlickrYouTube