קליקי – דף נחיתה משולב

גלקוםשירותיםקליקי – דף נחיתה משולב

נוכחות באינטרנט ב-360 מעלות.

360גלקום מציגה: Clickey 360, יצירת דפי נחיתה בעיצוב אישי לאינטרנט, פייסבוק וסלולר בקליק אחד.

עכשיו במבצע 3 חודשים מתנה *.

order-now-75לא צריך להתפשר יותר על שירותים מורכבים ליצירת עמודים שונים לכל אחד מערוצי השיווק של העסק שלכם. עם Clickey של גלקום תוכלו ליצור נוכחות מקיפה בכל הערוצים בהם הלקוחות מחפשים אתכם, בעיצוב אישי ומערכת קלה לתפעול.

דף נחיתה – מה אתם מקבלים ?

  • Clickey דף נחיתה המותאם לתצוגה כעמוד אינטרנט, בטלפונים סלולרים וכלשונית בעמודי פייסבוק.
  • עיצוב מותאם אישית לעמוד.
  • טופס מובנה להשארת פרטים ע"י הגולש או כפתור ניווט להזמנה ישירה.
  • קבלת פרטי הגולש ושמירתם במאגר נתונים.
  • דיוור פניות הגולשים במייל ישירות אליך.
  • ניהול ובקרה של הלידים, על בסיס הנתונים הנצברים

כמה זה עולה?

  • 49 ₪ לחודש בלבד.
  • 600 ₪ עלות חד פעמית לעיצוב מותאם אישית.
  • *התחייבות לשנה.

מחפשים משהו קצת שונה?

דף נחיתה Clickey 360 לפייסבוק, אינטרנט וסלולר מבוסס על תבנית קיימת ללא עיצוב אישי, ב-49 ₪ לחודש בלבד.

דף נחיתה לאינטרנט בלבד, ב-25 ₪ לחודש (ואפשרות לתוספת עיצוב מותאם אישית).

order-now-503 עמודי נחיתה לאינטרנט בחבילה מיוחדת – 35 ש"ח לחודש.

order-now-50דף נחיתה מותאם למכשירי סלולרי. בידקו את מכלול הפתרונות של גלקום לאתרים סלולרים.

order-now-50למידע נוסף, צור איתנו קשר בכל זמן: צור קשר.

clickey700

דף נחיתה

המושג "דף נחיתה" מתייחס לדף אינטרנט עצמאי שמקושר לדף מסוים בתוך אתר האינטרנט, אשר הוקם במיוחד במטרה לקבל גולשים המגיעים לאתר דרך קמפיינים המתפרסמים באתרים אחרים (לדוגמה: באנרים פרסומיים בהם מתאפשרת הקלקה על פרסומת מסוימת או על קישור ספציפי תחת נושא מסוים). עמוד הנחיתה הוא מתומצת וממוקד, עוסק בתת נושא ספציפי ביותר שעבורו למעשה הגיע אותו גולש אל האתר, ולרוב מלווה בתיבת השארת פרטים או צור קשר. הדף מקודם במנועי החיפוש בנפרד מאתר האינטרנט, כאשר מיקומם הוא לרוב בצד השמאלי של תוצאות החיפוש.

כאמור, מטרתו של העמוד היא להביא את הגולש ישירות לעמוד בו נמצא מידע רלבנטי אודות נושא מסוים אשר חופש על ידי אותו גולש, במטרה להגדיל את היחס בין כמות הגולשים המגיעים אל אותו אתר, לבין כמות הגולשים המבצעים את הפעולה אותה מעוניין בעל האתר לקבל, כגון הרשמה והשארת פרטים, ביצוע הזמנה מסוימת או פרסום מבצע.

למה צריך דף נחיתה?

בעידן האינטרנט, הסבלנות הממוצעת של גולשי האינטרנט נעה סביב כמה שניות. במידה וגולש מסוים נתקל בכמות גדולה מדי של מידע כללי אודות תחום מסוים, יש להניח כי לא ישב לקרוא את מלוא האינפורמציה, אלא יעדיף להמשיך הלאה אל אתרים אחרים וממוקדים יותר. לכן, פעולת המיקום של דף נחיתה באתרים שונים ואף בפייסבוק, אשר יוביל אל הדף הספציפי באתר שלכם, תופס את תשומת ליבו של הגולש, ומעלה את הסיכויים כי אותו גולש יישאר באתר שלכם, ואף יבצע את הפעולה שהנכם מעוניינים כי יבצע, כגון הצטרפות לרשימת תפוצה, השארת פרטים, רכישה ועוד.

עיצוב דף נחיתה מוצלח

על מה עלינו להקפיד בבואנו ליצור דף נחיתה מוצלח? מעצם הגדרתו, חובה עליו להיות ממוקד ביותר ולעסוק בנושא ספציפי. רצוי להעמיד בחלקו העליון כותרת גדולה, מושכת ובעלת מסר ברור, המעידה על התחום המסוים בו עוסק הדף ומיד מבהירה לגולש כי אכן הגיע לדף הרלבנטי עבורו. בנוסף, יש לכלול מעט טקסט שגם הוא ממוקד ומעט מרחיב אודות אותו נושא או מוצר. כמובן, תמונה איכותית תשבה מיד את תשומת לב הגולשים המגיעים אל הדף. בנוסף, חשוב שתופיע אופציה לקבלת ולהשארת פרטי התקשרות.

Comments are closed.

FacebookGoogle+FlickrYouTube