תפריט סגור

מהי אפליקציה לפייסבוק?

בשנת 2004 בחור צעיר בשם מארק צוקרברג השיק מחדר המעונות שלו באוניברסיטת הארוורד אתר קטן ששינה את פני העולם. שמו של אותו אתר הוא פייסבוק, ומאז ועד היום, ניתן לקבוע בוודאות כמעט מוחלטת מהפייסבוק הפך את חיי הרשת על פיהם.

כיום, הפייסבוק מציע אפשרויות רבות גם עבור אלה המתמצאים בעולם המחשבים והטכנולוגיה וניתן לפתח אפליקציות שונות עבור הפייסבוק, הזוכות להצלחה תודות למספר הגולשים הרב שנחשף אליהן.

כל תחומי החיים

אם גם אתם רוצים לקחת חלק בזירה החמה ביותר בעולם הטכנולוגיה, עליכם להבין קודם כל מהי, בדיוק, אפליקציה לפייסבוק. למען האמת, זה די פשוט; אפליקציה לפייסבוק היא תוכנה קטנה, המאפשרת לגולש לבצע פעולות שונות באמצעות הפייסבוק. האפליקציה יכולה לגעת בתחומי חיים שונים; היכרויות, משחקים, או עניינים פונקציונליים יותר הנוגעים לחיי החברה של המשתמש, כל אלו נכללים תחת התחומים בהם יכולה האפליקציה לשרת את הגולשים.

הדרך הקלה

אם אתם בעלי אתרים שמעוניינים למשוך גולשים מתוך הפייסבוק אל האתר שלכם, עולם האפליקציות לפייסבוק יכול לשרת גם אתכם נאמנה; דף נחיתה טוב, הוא א-ב בכל הנוגע לפרסום או שיווק בפייסבוק וממש כשם שהשקעתם זמן ברכישת דומיין מתאים, כזה שימשוך כמה שיותר גולשים רלוונטיים לאתר, כדאי לכם להשקיע זמן גם בתחום הפייסבוק; שיווק בפייסבוק הוא דרך קלה ומהירה למשוך את הגולשים הרלוונטיים אל האתר שלכם, בין אם דרך פרסום בפייסבוק עצמו ובין אם דרך פיתוח אפליקציה והתקנת דף נחיתה דרכה – כזה שיהיה מקושר לאתרכם.

עונת הגלישה

אחסון אתרים הוא תחום גדול ועל כן חשוב לוודא שאתם בוחרים בטוב ביותר. הקדישו זמן ומחשבה לתחום אחסון אתרים משום שמדובר באלמנט מרכזי שנועד לסייע להצלחת האתר שלכם. נוסף על כך חשוב לזכור שבחירת דומיין רלוונטי והתקנת דף נחיתה טוב ומפתה – חשובים על מנת להבטיח כניסות גולשים רבות לאתרכם. הפייסבוק והאפליקציות השונות שנמצאות בו הם דרך מצוינת להבטיח טראפיק לאתרכם ואם אינכם מפתחים אפליקציות לפייסבוק, תוכלו – כאמור – לנסות ולנצל את הפלטפורמה על מנת לפרסם את אתרכם ולמשוך אליו יותר גולשים.

מצטרפים לחגיגה

הזמן המתאים להצטרף לחגיגה, ללמוד את הפעילות ולהבין את מהלך הדברים הוא ממש עכשיו; אל תתנו להזדמנות לחלוף לידכם. דף נחיתה טוב, שגולשים נחשפים אליו באמצעות שיווק בפייסבוק – הוא כבר מזמן בגדר חובה של ממש, והאמינו לנו – השיווק בפייסבוק בהחלט מוכיח את עצמו כעניין ששווה את ההשקעה והמאמץ.פיסקה רגילה

לסיכום, תחום האפליקציות לפייסבוק הוא תחום רחב ומעניין; לא מזמן זכה צוות ישראלי בפרס יוקרתי על פיתוח אפליקציית היכרויות לפייסבוק, המדמה בר ווירטואלי אליו יכולים הגולשים להתחבר על מנת להכיר גולשים אחרים שאינם משתייכים לרשת החברתית שלהם.
בדומה לתחומים אחרים בעולם הטכנולוגיה, כאן רק הדמיון משחק תפקיד; השמים הם הגבול בכל הקשור לאפליקציות בפייסבוק ועם מיליוני גולשים ברחבי העולם (מתוכם גם מיליונים של ישראלים) לא פלא שמדובר בתחום מבטיח הצפוי ללכת ולהתפתח ברבות השנים.