תפריט סגור

דפי נחיתה מעוצבים – המדריך המלא

דפי נחיתה איכותיים אשר בנויים בצורה נכונה הינם מרכיב קריטי כיום בכל אתר אינטרנט המעוניין לרכוש את תשומת לב הגולשים. כיום, יותר מתמיד, קשה לשמור על הגולש אצלך באתר ליותר מכמה שניות ספורות. גולש אינטרנט ממוצע עומד בפני בחירה בין אינספור אתרים שונים בכל תחום עליו רק ניתן לחשוב, כך שדף הנחיתה אליו יגיע אותו גולש באתר שלך והאופן בו הוא בנוי ומעוצב, יקבעו רבות בכל הנוגע לאינטרקציה של אותו גולש עם האתר שלך – האם הוא יהפוך ללקוח שלך וכד'.

להלן הנקודות החשובות והקריטיות ביותר בכל הנוגע לבנייה של דף נחיתה מוצלח, והדרכים בהן כדאי לפעול בעת יצירת דפי נחיתה מעוצבים לאתר שלנו –

מאפיינים בסיסיים וחשובים לדפי נחיתה

הדבר החשוב ביותר אשר הופך דף נחיתה למוצלח הוא מיקוד תשומת הלב של הגולש. מטרת דף הנחיתה היא להביא את הגולש ישירות לדף בו אנו "תופסים" את תשומת ליבו ומציגים לו בצורה ברורה ואטרקטיבית את המוצר, השירות או הפעולה אותם אנו מעוניינים למכור לו. בין אם מדובר במוצר או שירות ספציפיים או בפעולה מסוימת שאנו מעוניינים שאותו גולש יבצע (למשל – מילוי פרטים, הקלקה על קישור מסוים וכד'), חשוב להציג זאת בדף הנחיתה בצורה ברורה, מידית ואטרקטיבית (בצורה נעימה אשר תתפוס את תשומת לב הגולש ותדרבן אותו לפעולה מידית).

כיצד לעצב את דף הנחיתה בצורה נכונה

על מנת להשיג את המטרה אותה הזכרנו בפסקה הקודמת – רכישת תשומת לב הגולש ודירבונו לפעולה מידית, יש כאמור לעצב את דף הנחיתה בצורה אסתטית וגם פונקציונאלית. הפעולה המתבקשת הינה הפקדת מלאכה זו בידי המומחים לדבר. מעצבי דפי נחיתה וחברות שונות המקימות אתרים ייעודיים מתמחים בתחום זה ויוכלו למקסם עבורכם את התועלת שיפיקו דפי הנחיתה באתר שלכם. כל דף נחיתה והצורך הספציפי שהוא אמור לשרת, ומומלץ כי התאמת העיצוב של דף הנחיתה לצורך מסוים זה תיעשה בידי בעלי מקצוע המתמחים בתחום זה.

התאמת דף נחיתה לפלטפורמה דרכה מגיעים הגולשים

חשוב לזכור כי במסגרת תהליך עיצוב דף הנחיתה יש להתאימו לפלטפורמות הספציפיות בהן מוצג האתר ואשר דרכיהן מגיעים הגולשים. לדוגמה – דף נחיתה סלולארי אליו מגיעים אנשים הגולשים באמצעות הפלאפון צריך להיות מעוצב בצורה מסוימת אשר תציג את המידע המסוים אליו אנו מעוניינים לחשוף את הגולש בצורה המתאימה לגלישה סלולרית. באופן דומה יש לבצע התאמות גם במקרים של אתרים המושכים אליהם גולשים הדוברים שפות שונות, במקרה של דף נחיתה לפייסבוק וכד'.

בחינת דוגמאות לדפי נחיתה מוצלחים

גם אם אנחנו מפקידים את מלאכת עיצוב דפי הנחיתה שלנו בידי אנשי מקצוע, חשוב שניכנס ונבחן בעצמנו דוגמאות לדפי נחיתה מוצלחים (מוצלחים בעינינו..). הדרך הטובה ביותר לבחון האם דף נחיתה מסוים מעוצב בצורה טובה היא להיכנס אליו ולנסות ולראות – האם כגולש אני מקבל מידית את המידע הרלבאנטי שבעל אתר זה מעוניין להעביר אלי? האם "השתכנעתי" לעשות את מה שאותו דף נחיתה מכוון אותי לעשות? חוויה אישית הינה דרך בחינה ובדיקה אמינה ביותר, ואחת הדרכים הטובות לוודא שדפי הנחיתה באתר שלנו אכן יהיו מוצלחים.

ניהול דפי נחיתה

יש לקחת בחשבון כי נרצה ונצטרך לנהל את כלל דפי הנחיתה באתר שלנו באופן שוטף. כדאי כמובן לחשוב על נקודה זו כבר בעת בניית ועיצוב דפי הנחיתה. ישנן כיום מערכות ניהול המאפשרות לבעל האתר גישה מידית ונוחה לניהול דפי הנחיתה השונים. כך, כאשר הניהול השוטף של דפי הנחיתה נעשה בצורה נוחה וקלה, אנחנו שומרים על דפים חשובים אלו רעננים ורלבאנטיים כל הזמן, מה שלבטח יסייע לנו בקידום האתר שלנ

תפריט נגישות