עמוד אוהדים בפייסבוק יכול לעשות נפלאות לכל דומיין. אך מלבד העובדה שיש לדעת כיצד להגיע אל הגולשים במדיה החברתית, ישנם גם כללים. לפני שנתחיל, נדגיש כי לא רק הפייסבוק יקבע כיצד ייראה האתר שלכם. קניית דומיין איכותי, דף נחיתה מזמין, שילוב בין דומיין בעברית לבין שירות אחסון אתרים, הקפדה על שם דומיין נוח ופשוט, וכמובן קישור אל אותו דומיין מעמודי אינטרנט רבים – כל אלה קריטיים להצלחה. בנוסף, גם מערכת היחסים של כל דומיין עם מנועי חיפוש היא חלק בלתי נפרד מעולם העסקים. זכרו זאת היטב כאשר אתם מתחילים קמפיין שיווק בפייסבוק, ופעלו במקביל על מנת לתת מענה לדרישות.
1. בחרו מנהל עמוד אמין
השלב הראשון בפתיחת עמוד אוהדים בפייסבוק הוא בחירת האדמין – מנהל. בחירת אדמין מנוסה ואמין דומה לבחירת מנהל בעסק עצמו, ולכן מומלץ מאוד להשקיע מחשבה בזהות האדם המיועד לעבודה.
2. הכירו בעצמכם את הרשת החברתית
פוחדים להפקיד את המפתחות לעסק בידיים של מישהו שאתם לא מכירים? בצעו בעצמכם סקירה ברשתות חברתיות, הכירו את הדינאמיקה, ובדקו כיצד פועלים עמודי אוהדים מצליחים בעולם.
3. אל תפחדו לקבל ייעוץ
עולם האינטרנט מלא באנשי מקצוע אשר מכירים את התחום על בוריו, וגם אתם יכולים להיעזר בהם. אל תחששו לפנות לקבלת יעוץ עוד לפני ההתחלה של פרסום בפייסבוק, וזכרו כי כל ההתחלות קשות.
4. פלחו את קהל היעד
הרשת החברתית מלאה במיליוני אנשים מכל הגילאים, אך לא כולם רלוונטיים עבורכם. בצעו פילוח מדויק ככל האפשר של קהל היעד, ופנו רק אליו באמצעות עמוד האוהדים הרשמי.
5. אל תזניחו את האתר
עמוד אוהדים אינו יכול לעמוד בפני עצמו, והוא חייב להפנות אל דומיין, אתר, של החברה עצמה. אל תשכחו זאת, והקפידו על אתר מושקע.
6. הישארו קשובים למשוב מהגולשים
כפי שתיווכחו, הפייסבוק מאפשר לכל גולש להגיב באופן מיידי. אל תבטלו את המשוב מהגולשים, ונסו לחשוב כיצד לשפר את השירות מבלי לפגוע במוצר אותו אתם מציעים.
7. נטרו את הפעילות של הלקוחות שלכם
ישנן רשתות חברתיות רבות, ומלבד עמוד אוהדים בפייסבוק, לפעמים תרצו לפנות אל הלקוחות גם בפלטפורמות אחרות. השתמשו בכלי ניטור, והבטיחו לעצמכם פרסום ממוקד יותר.
8. שמרו על אטרקטיביות העמוד
יש לכם מבצע מיוחד בעסק? פרגנו לחברים שלכם בפייסבוק עם הטבות מדליקות.
9. השתמשו בעמוד לצורך שיווק
אל תשכחו שהרשת החברתית מבוססת על שיתוף. פרסמו לינקים אל דומיין הנמצא בבעלותכם, והחברים שלכם בעמוד יוכלו להיחשף לעוד תכנים.
10. מתגו את עמוד האוהדים
עמוד האוהדים שלכם צריך להיות בולט על מנת לתפוס נוכחות. עצבו דומיין ועמוד אוהדים בצורה דומה, ובצעו כל העת קישורים בין דומיין אותו אתם משווקים לבין הפייסבוק.פתיחת/סגירת תפריט: Content Builder