Menu Close

איזה מדיות מדגישות את הנוכחות שלנו ברשת?

כפי שאתם יודעים, כל אחד מאיתנו רוצה לייצר לעצמו נוכחות בולטת מאד ברשת. יש היום שורה של כלים שעוזרים לעשות זאת – כלים של אחסון אתרים, קידום אתרים, רכישת דומיין, שיווק בפייסבוק וברשתות חברתיות, שימוש בניוזלטרים ועוד כלים רבים אחרים. השאלה היא איך אפשר לשלב בין כולם בצורה טובה, והאם זה בכלל נדרש? איזה כלים יכולים לתת בעצם את התוצאות הטובות ביותר? איזה מידה של השקעה נדרשת בכל המדיות השונות כדי ליצור נוכחות, ואיך עושים בהן סדר? כל התשובות לפניכם.

על שיווק בפייסבוק ומדיות נוספות

אין ספק שהיום, הכלי המרכזי כדי ליצור נוכחות ברשת הוא פייסבוק. כמעט כל חברה וארגון אשר מכבדים את עצמם, מבצעים לעצמם שיווק בפייסבוק, ע”מ ליצור נוכחות ברשת. זה לא מפתיע כי פייסבוק הפך לאתר הפופולרי ביותר ברשת – אפילו יותר מגוגל. עם זאת, אין לזלזל בכוחו של קידום האתרים בגוגל. עדיין מדובר על כלי עוצמתי ומשמעותי – כי מיליוני אנשים גולשים מידי יום בגוגל. ההבדל המרכזי הוא שבעוד שבפייסבוק עליכם “ללכוד” את המשתמשים שלאו דווקא מחפשים ברגע זה את השירות שלכם, הרי שבגוגל הגולשים הם הרבה יותר ממוקדי מטרה- ועליכם להתעלות מעל המתחרים שלכם. מה יותר פשוט? שתי המדיות הללו אינן פשוטות, ודורשות שימוש בכלים מורכבים, וכן הרבה סבלנות לטווח הארוך.

כלי נוסף שעוזר לכם ליצור נוכחות הוא הדומיין שלכם. אתם יכולים לבצע היום רכישת דומיין גם עם דומיין ישראלי, וגם עם דומיין בינ”ל. אז מה עדיף? זה תלוי כמובן בקהל היעד שלכם. אם קהל היעד שלכם הוא ברובו ישראלי – הדומיין הישראלי הוא הטוב ביותר והפשוט ביותר, כאשר מומלץ בעיקר לעשות שימוש בדומיינים הפשוטים והמוכרים כמו co.il (לחברה מסחרית) או org.il (לארגונים ועמותות).

ומה מעבר לרכישת דומיין?

חוץ מרכישת דומיין איכותית וכמובן שיווק בפייסבוק, יש עוד כמה דברים שאתם יכולים לעשות, על מנת לייצר לעצמכם נוכחות בולטת ברשת. מדובר כאן יותר על שמירה על לקוחות קיימים ולא רכישת חדשים. מדוע? מפני ששימור הלקוחות הוא דווקא הכלי המרכזי שיגביר את הרווחים שלכם! כיום, האינטרנט מספק לכם מספר כלים לשימור לקוחות. אחד מהכלים הללו הם הניוזלטרים שאתם יכולים לשלוח.פיסקה רגילה

הניוזלטר הוא עדכון קבוע (אחת ליום/שבו/חודש בהתאם לבחירתכם) אשר נשלח לקהל הלקוחות שלכם. בניוזלטר אתם יכולים לעדכן את הגולשים על הפעילות של החברה שלכם, על מבצעים חדשים, על פתיחת סניפים וכיו”ב. מומלץ להציע מבצעים מיוחדים לכל מי שנרשם לניוזלטר, כך שמבחינת הגולשים, יהיה מדובר ממש על משהו רווחי, ולא רק על תוכן שיווקי ופרסומי. אתם יכולים לנהל היום מועדוני חברים שלמים דרך האינטרנט, כך שכדאי מאד לעשות שימוש בכלים השונים, וכך הנוכחות שלכם תהיה בולטת וחיובית.

Accessibility Toolbar