ישנם מומחים בתחום הטכנולוגיה המתייחסים לשנת 2014 בתור "שנת המובייל". עבור בעל עסק המעוניין לעשות את צעדיו הראשונים בתחום, חשוב מאד להיות מעודכן במגמות החדשות בעולם הטכנולוגיה כדי להבטיח שהתקשורת בינו לבין הלקוחות תישאר פתוחה. אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח זאת הוא אתר סלולרי.
אתר סלולרי או אתר מסורתי
כמה מהשמות הגדולים ביותר בעולם הטכנולוגיה מצביעים על האתר סלולרי כגורם משמעותי בהצלחתו של עסק. למעשה, ישנם לא מעט שאומרים כעת שאם נתונה האפשרות לאתר אחד בלבד, סלולרי או מסתורי, עדיף לבנות קודם כל את הנוכחות הסלולרית. בעלי עסקים רבים עשויים למצוא את הרעיון קשה לבליעה, אך למי שמעוניין להישאר בחזית הקדמה חשוב לעקוב אחרי המגמות הצרכניות.
אחד המחקרים שנעשו הראה שאנשים כאשר גולשים לאתרים רק, או גם, דרך הסלולר, מהווים 60% מכל משתמשי האינטרנט. כלומר, 60% מקהל הלקוחות המקוון של העסק יכול להגיע מגולשים בסלולר. עסקים שלא ינסו להתקדם עם הטכנולוגיה ולהקים אתר סלולרי, יישארו מאחור.
בנוסף, חשוב להבין שלמכשירי סמארטפון היום יש פונקצית חיפוש מובנת, שמשתמשת באותן הטכנולוגיות המניעות את החיפוש הרגיל באינטרנט ובמידה והאתר שלכם לא מותאם לסלולר הוא יופיע פחות בתוצאות החיפוש. לאנשים שנמצאים בדרכים אין זמן לעצור ולפתוח את הלפטופ שלהם, לכן אתר המותאם לסלולר הוא הכרחי למשיכת לקוחות חדשים.
מה עם המכירות?
כמובן שבעלי עסקים מסורתיים יותר בודקים מחקרים ונתונים כשזה מגיע לשימוש באתרי האינטרנט. ישנן בדיקות שמראות ששיעורי ההמרה באתרים סלולריים נמוכים יותר מאשר באתר אינטרנט רגיל, כיוון שהלקוחות אינם מבצעים את הרכישה בפועל דרך המכשיר הסלולרי.
אולם האתר הסלולרי מהווה צעד חשוב במסלול הרכישה של הלקוח, דרכו הוא משיג מידע חשוב שעוזר לו להחליט בסופו של דבר לבצע רכישה. אם נבדוק את הצעדים שמבצע הלקוח מרגע שהכיר את העסק שלך ועד שביצע רכישה, נראה שהוא חוזר לאתר הסלולרי ולאתר הרגיל פעמים רבות. בתחומים אחרים, הנתונים מראים דווקא שיעורי המרה גבוהים יותר באתרים הסלולריים, במיוחד אם תהליך הרכישה לא מורכב ומתבצע במספר פעולות קטן ופשוט.פיסקה רגילה
בשורה התחתונה, בעל העסק ב-2015 חייב לבחור: האם להצליח עם נוכחות סלולרית, או להיכשל בלעדיה